Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
Od 1 lipca każdy właściciel lub zarządca budynku będzie zobowiązany złożyć deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
Dla budynków, które już istnieją właściciel lub zarządca będzie miał 12 miesięcy.
Dla nowo powstałych budynków termin będzie wynosił 14 dni.
Deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków będzie można złożyć w formie:
- elektronicznej – przez internet.
- papierowej – wypełniony dokument można będzie wysłać listem albo złożyć osobiście w urzędzie gminy (zgodnie z lokalizacją budynku).
Deklarację można złożyć:
- elektronicznie - poprzez portal www.zone.gunb.gov.pl z wykorzystaniem profilu zaufanego lub dowodu elektronicznego,
- papierowo - składając stosowny formularz osobiście w Urzędzie Gminy w Pawłowiczkach pok. nr 3 lub wysłać pocztą.

